2016年4月29日

No. 103


近來都比較懶惰, 少寫了文章, 這所學校都去了一段時間. 學校的操場都比較大, 而只有兩層高, 算是間低密度的學校.



學校的牆壁都畫了畫, 連廁所門也不例外.


左右兩旁有樓梯去上一層.


課室門都上鎖了, 不過內裡都是空盪盪沒有特別.


課室隔離就是個禮堂.


禮堂亦曾作其他用途.


禮堂有可樂供應, 真爽!


小賣部只有幾張枱, 似乎不夠用.


搞完盤菜宴, 剩下了不少垃圾.


最後, 走到籃球場旁, 有褪色的圓形跳飛機. 

15 則留言:

  1. 九華徑槍會已廢置2,3年,原封不動,希望你去看看 https://goo.gl/maps/piYc1KB4h5F2

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝資料, 很早之前去了.

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 槍會我也去過、係後面入過,
      走果時經正門走好似有cam唔知work唔work嫁啦

      刪除
    4. 前幾日去咗,而家已經畀水務署封曬前後門

      刪除
  2. 呢個學校係邊到? 九華徑槍入面??

    回覆刪除
  3. HALO " 我想知呢到點去啊~>_<

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唔該可唔可以話仔細地址比我聽?
      thealvischui@gmail.com
      Thankss

      刪除
  5. 我想知道大約北區邊個位 點去 或者以前間學校叫咩 THX 我好需要

    回覆刪除
  6. 唔該可唔可以話仔細地址比我聽?
    mokkailong@gmail.com
    Thankss

    回覆刪除