2015年11月18日

No.87


自喜歡了廢墟攝影之後, 這個地方一直很想去, 亦曾經在外圍走過很多次, 每次也想不到方法, 能夠進裡面拍攝終於可以一完心願了吧. 典型的包浩斯建築風格樓梯, 左上右落中間分隔開避免了上落迎面碰撞, 美學與實用結合的建築美學或許就是包浩斯風格, 難怪何藩大師都在此取景.


在底層與一樓之間有一個大鐘, 也是一個景點.


大大個1字, 你一定知道上了那一層!


整個街市也分成一個個小石室一般, 共有二百多個檔口.


公平交易的公平號檔口, 天花上還留有舊式紅燈罩的吊燈.


街市當然是包羅萬有, 回教清真食品 / 肉類也有銷售.


再上一層是海鮮魚類的檔口, 設計亦有所不同.


天花油漆脫下來就似一塊塊的腐竹皮!


另一層亦有些特別設計的檔口.


街市中央有通道走往對面. 


另外一個特色就是這個垃圾槽, 可直接把垃圾通到地下的垃圾站, 聽說是全香港第一個地方有這種設計, 之後設計用於公屋的垃圾房.


少數仍能完整留下來的...是作保育用途嗎?


最後在地下看到這個前公務司署的LOGO(反轉), 似乎將會被消失呢!

11 則留言:

  1. 我都入吾到。。。。行左4圈@@"

    回覆刪除
  2. 其實係唔係那里有入口問題, 而係方法既問題~~~

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 我平日試過入去 得一個位可以入去但入面原來有人 仲趕左我走 =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第日再研究下~~~多謝指教~

      刪除
    2. Nick Lam可否私下話我知可以邊條路可以入到去?
      my emai: xperiafung@gmail.com
      thx

      刪除
  5. 呢個地方運氣佔7成, 時機佔3成. 不過而家好似難左, 差不多清完場.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我找到邊邊有鎖匙, 不過怕入左去又比人鎖返.
      就比人困住, 都係找入口安全, 但係又找唔到入口...這是問題~

      利申: 我沒試過果鎖匙

      刪除
    2. 如果有鎖頭鎖匙, 咁可以試下開唔開到, 開到就唔怕佢鎖返了. 而家沒有其他安全入口.

      刪除
    3. 意思你係正常門口入?

      刪除